Rouwen door de ogen van de kleuteronderwijzer(s)

Odisee
2018
Sarah
Ben Acha
Ik ben de uitdaging aangegaan om een nieuw en renoverend onderwerp leven in te blazen. De titel verklapt al waarover het gaat, maar verbergt een tal van onderzoeken, interviews, bluffende reactie en twee creaties.

Het is een onderwerp dat me nauw aan het hart ligt. Ik wil hiermee de komende jaren verder meedoen en dit groeiende maatschappelijk probleem aanwakkeren.

Laten we er samen voor zorgen dat kleuteronderwijzers in rouw geholpen en gesteund worden in hun moeilijke momenten.

Zij die zorg dragen mogen zelf niet in de kou komen te staan.
Meer lezen

Hoe zetten we KidiX in de B2B-markt?

UC Leuven-Limburg
2016
Annelies
Thuriot
In het najaar van 2017 gaat in Brussels Expo de eerste editie door van KidiX. Dit is een belevingsbeurs voor kinderen tussen 4 en 14 jaar en hun familie. Alle actoren die op deze kidsmarkt spelen, worden hier gebundeld onder 1 dak. Vooraleer dit gelanceerd kan worden bij het grote publiek, moeten er standhouders en sponsors aangetrokken worden. Deze scriptie toont ons hoe.
Meer lezen