Pricing: A behavioral approach

Universiteit Gent
2018
Pieter
Huycke
  • Jasper
    Dezwaef
In deze thesis wordt een nieuwe methode voor prijsbepaling voorgesteld. Deze methode maakt gebruik van reactietijden om zo accuraat als mogelijk te bepalen hoe de consument werkelijk kijkt naar de prijs die op een product gekleefd werd.
Meer lezen

De meerwaarde van drones bij de brandweer

Hogeschool West-Vlaanderen
2017
Sander
Verkaemer
Onderzoek naar de meerwaarde van drones in het kader van brandbestrijding. Er is onderzoek gedaan naar de drone, de visualisatie en de verbinding. Dit aan de hand van een werkveld onderzoek, een marktonderzoek en een case study.
Meer lezen

Bloggen: een creatieve hype of nieuwe exporttool?

KU Leuven
2017
Kristien
Huygen
Fashionbloggers worden steeds belangrijker voor kledingmerken omdat ze kunnen zorgen voor publiciteit en naamsbekendheid. Echter, bloggers zijn ook in staat de fashion retailers te ondersteunen tijdens de internationalisatie, wat voor een ommekeer kan zorgen binnen de huidige internationaliseringsstrategieën.
Meer lezen