Scriptiebank overzicht

De Vlaamse Scriptiebank is een vrij toegankelijke online databank. Deze bevat alle artikels en full text scripties van deelnemende bachelors en masters aan de

Hoe beïnvloeden de imago’s van duurzame voeding op Instagram en in drie Belgische perstitels de communicatie van food-ondernemingen?

Hogeschool West-Vlaanderen
2020
Carla
Dejonghe
Duurzame voeding is niet meer weg te denken uit onze maatschappij, maar toch blijkt het een moeilijk onderwerp om over te communiceren. In deze scriptie wordt gekeken hoe het imago van duurzame voeding de communicatie errond gaat beïnvloeden.
Meer lezen

Sophisticated Manipulation: Can Advise Against a Purchase Boost Sales?

KU Leuven
2013
Brecht
Vangheluwe
Gesofisticeerde manipulatieKan advies tegen een aankoop een boost geven aan je verkopen?Economisch gedrag van de consument, en misschien zelfs meer de manipulatie van dit gedrag, is altijd al een ‘hot topic’ geweest binnen marketing. Hoewel reeds heel wat onderzoek is verricht naar manipulatie van het keuzegedrag van de consument, blijven heel wat vragen die een waardevolle aanvulling zouden kunnen vormen, onbeantwoord.
Meer lezen